שיפור הדיבור באנגלית – ללמוד אנגלית בכיף!

שיפור הדיבור באנגלית – להתחיל לדבר אנגלית ממחר!

מכירים את השנייה הזו שאתם בטוחים שלא תהיי לכם בעיה לדבר אנגלית, הרי אתם יודעים מה אתם רוצים להגיד ופתאום יוצא לכם מין גמגמום… אוסף של מילים לא ברור. אנחנו באקטיב מבינים את זה. יש לנו אחלה פתרון , אנו מזמינים אתכם לקורס שיפור הדיבור באנגלית ומבטיחים שבפעם הבאה הגמגום יעלם. 

קורס שיפור הדיבור באנגלית הוא קורס המלמד להגדיל אוצר מילים, לתרגל בניית משפטים שלמים ולצבור ביטחון בניהול שיחה באנגלית. שיפור הדיבור באנגלית יעניק לכם את הביטחון ואת הידע הנוסף שדרוש לכם. אנו מבינים כמה קשה לדבר בשפה זרה, בקורס יצרנו סביבה לימודית מכילה ומאפשרת שיחה רגילה ,להתבטא ו"להרטיב את רגליהם" באנגלית ובשימוש בשפה מבלי לחשוש או לחוש חוסר ביטחון. 

במידה והחלטתם להירשם לתואר ראשון הגיעו אלינו על מנת לשפר את האנגלית שלכם לפני התואר מכיוון שהמל״ג אישר 2 קורסים חובה בזמן התואר, כך שתגיעו לתואר עם ידע רב באגלית ותעברו את הקורסי חובה בקלות.

שיפור הדיבור באנגלית בכל גיל אפשר להתחיל

אנחנו באקטיב מאמינים כי אנגלית היא כלי חשוב להתנהלות בעולם של היום. אנו מציעים לכם קורס שיפור הדיבור באנגלית. בקבוצות הלימוד שלנו באקטיב אנו נפגשים פעם או פעמיים בשבוע. קבוצות הלימוד קטנות . ובעבור המורים שלנו אנגלית היא שפת אם והם שולטים היטב בשפה העברית. המורים מתקשרים בקלות עם תלמידי הקבוצה. שיעורים פרטיים באנגלית מתקיימים במערב ראשון לציון (שכונת כרמים) – קרוב לבית, בסביבה נעימה ואינטימית. תוכלו לבחור את הימים שנוחים בעבורכם.  אנחנו לא מאמינים ברכישת מינימום רמות או התחייבות לתקופות ארוכות. אנו מאמינים בישראלים – שיטת הלימוד שלנו פותחה ללימוד אנגלית לישראלים אשר רוצים להיות מסוגלים לשוחח בקלות באנגלית מבלי להרגיש מיושנים או נבוכים. 

שיפור הדיבור באנגלית למתחילים ומתקדמים – רק באקטיב

אנחנו באקטיב חיים ונושמים אנגלית וכמובן מלמדים אנגלית לכל הגילאים ולכל הסוגים. יש לנו קבוצות לימוד אנגלית למתחילים החל מגיל 4 ועד אחרי הפנסיה. שיפור הדיבור באנגלית ולימוד אנגלית למבוגרים מרמת מתחילים ועד רמת אגלית מדוברת ואנגלית אקדמית.  אנו מאמינים כי הדרך הכי טובה ללמד ישראלים היא באמצעות שיחה בקבוצות קטנות בליווי מורה דובר אנגלית ותרגול חיוותי באתר. אתם מוזמנים לקורס שיפור הדיבור באנגלית

פוסטים נוספים
דילוג לתוכן