שיעורי אנגלית לילדים – לפצח את השיטה

שיעורי אנגלית לילדים הפכו בהרבה מובנים לנוסחא קשה לפיצוח, וזו לא רק קלישאה. המרכיב הראשון הוא יכולת הריכוז של הילדים לשבת בכיתה- תוחלת הריכוז הכללית של בני אדם צנחה בשנים האחרונות, והתופעה לא פסחה על ילדינו. תוסיפו לזה שיטות לימוד מיושנות עם חומר שלא בהכרח מוביל לידיעת אנגלית באופן שנותן כלים משמעותיים לחיים יחד עם העובדה שהמורה המסכנה (או המסכן) פשוט לא מגיע לתת יחס לכיתה מלאה. בנוסף קיימות מחוץ לבית הספר המון אלטרנטיבות הרבה יותר יעילות ללימוד אנגלית בצורה הרבה יותר רלוונטית לחיים.

שיעורי אנגלית לילדים – בואו נתקדם

הבעיה הראשונה היא יכולת הריכוז של הילדים. נתחיל מזה שפשוט אי אפשר להפיל את כל האשמה עליהם ביכולת הריכוז שלהם, מכיוון שגם מבוגרים חוטאים בזה. כולנו נופלים לעוד מבט חטוף בטלפון, צפייה בטלוויזה בחצי עין או סתם בחלומות בהקיץ. זה פשוט העולם שאנחנו חיים בו היום, ויש צורך להעביר שיעורי אנגלית לילדים במתכונת שתשמור על הריכוז שלהם.

חומר מיושן ולא רלוונטי הוא גם בעיה אקוטית בבתי הספר. כללי דקדוק, פעלים והתעכבות על הגייה תופסים את המקום של כתיבה ודיבור שהם הרבה יותר משמעותיים לניהול שיחה באנגלית. כיתות גדולות- כולנו יודעים את ההשלכות לא רק בשיעורי אנגלית. הילדים הבולטים הולכים ומתבלטים, והחלשים הולכים ונחלשים.

אלו האלטרנטיבות שחושפות למעשה את שיטת הלימוד הרלוונטית לדיבור וגם כתיבה באנגלית. מי מאיתנו לא מכיר מישהו שלמד אנגלית מסדרות טלוויזיה, משחקי מחשב ומוזיקה. מאוד דומה לבנות שבשעתו למדו ספרדית שוטפת מצפייה בטלנובלות.

אז איך זה עובד באקטיב אינגליש?

שיעורי אנגלית לילדים באקטיב אינגליש מתנהלים קודם כל און-ליין בצורה של קבוצות שיחה ולא בהגדרה של כיתת לימוד. אנחנו מתמקדים קודם כל בניהול שיחה שהוא היום אחד הכלים המשמעותיים שלא רק נדרשים כיום אלא תלמידי ישראל ממש לוקים בהם כפי שהוצג לאחרונה בכתבה ב-YNET. השיעורים מתנהלים בקבוצות של עד 8 תלמידים לפי רמת האנגלית שלהם. השיעורים שלנו הם מהזולים בשוק (28 ש"ח לשיעור), ללא התחייבות מצדכם. כדי להכיר אותנו יותר טוב, שיעור ניסיון אצלנו הוא ללא עלות!

פוסטים נוספים
דילוג לתוכן