קורס אנגלית מדוברת בתנאים שלכם

קורס אנגלית מדוברת אמור בראש ובראשונה לשחרר מכל הכבדות שכרוכה בלימוד אנגלית וגורמת בפועל לכל הקשיים שאנשים נוטים לסחוב איתם מבית הספר היסודי ועד לחייהם הבוגרים. לימוד האנגלית כמו שאנחנו מכירים אותו בארץ מתרכז בכללי דקדוק, איות, פעלים, נו אתם יודעים. V2, V3, פרפקט פרזנט פרוגרסיב, כל הדברים שמעולם לא נתנו לכם כלים פרקטיים. עם צורת לימוד כזו, מה הפלא שהרבה מבוגרים מעידים על עצמם שלמדו אנגלית מטלוויזיה, מוזיקה או משחקי מחשב.

האבסורד הוא שאלו שלמדו אנגלית ברמה גבוהה והוציאו ציונים טובים בבית הספר לא מצליחים לפתח שיחה יומיומית עם מכר או אורח מחו”ל, קולגה או פרטנר פוטנציאלי לעסקים. הפער בין החומר הנלמד במסגרות השונות לבין הצורך שהוא בסך הכל לנהל שיחה פשוטה הוא עצום. איך אפשר ללמוד בכלל אוצר מילים כשכל מה שמתעסקים בו הוא כללי דקדוק מייגעים, אפילו דוברי אנגלית שפת אם לא מקפידים עליהם בדיוק כמו שישראלים לא תמיד מקפידים על כללי הדקדוק בעברית.

קורס אנגלית מדוברת באקטיב אינגליש

באקטיב אינגליש אנחנו מודעים לכל הדברים האלה, ואנחנו נותנים את הכלים לצעירים, כמו גם למבוגרים ואקדמאים. כולם יכולים לדעתם לכתוב ולקרוא  בצורה מצויינת, לדעת מתי מוסיפים אותיות מסויימות, אבל כשזה מגיע לדיבור המילים פשוט לא יוצאות. בקבוצות השיחה שלנו אנו עובדים על שיחה ברמה מתקדמת. שימוש באוצר מילים רחב, תרגילי הרכבת משפטים ויישום ביטויים וכן תרגול והכנה לנושאים מקצועיים ואקדמאיים שיכולים לסייע בעבודה, בראיונות, בפרזנטציות ובפגישות עסקיות.

אנחנו יודעים שכדי שכל תלמיד יוכל להתבטא בחופשיות, לתרגל את הדיבור ולעשות זאת באווירה נעימה עד כמה שאפשר, אנו מקפידים על כיתות לימוד קטנות ומספר מינימלי של תלמידים בכל כיתה- עד 8 משתתפים כשמדובר בילדים. הקבוצות הקטנות קטנות מאפשרת לצוות ההוראה שלנו להעניק יחס אישי לכל תלמיד ולהיות זמינים באופן מלא לכל שאלה, מבלי לרוץ על החומר כמו שקורה בבתי הספר.

Active English הוא בית הספר לאנגלית היחידי בארץ המספק לתלמיד חווית לימוד מהנה, מקיפה ויסודית שמספקת את הידע בשפה האנגלית, את הכלים להבנתה ואת פעילויות התרגול שמוודאות שהלמידה תהא אפקטיבית לטווח ארוך.

פוסטים נוספים
דילוג לתוכן