לימוד אנגלית מדוברת – לדבר באנגלית ולהרגיש בנוח

לימוד אנגלית מדוברת למבוגרים לטיולים בחו"ל

לימוד אנגלית מדוברת –  רינה ודודי החליטו, לכבוד יום הנישואין ה-20 שלהם, לטוס לטיול באיטליה. הם קנו כרטיסי טיסה, מצאו בתי מלון והתפנו לתכנון הטיול. הם ניסו לחפש מידע בעברית על העיר הציורית במערב איטליה בה הם החליטו לבלות את החופשה, אבל מעט ישראלים כתבו ביקורות על המקום. "אולי נקרא ביקורות באנגלית?" שאל דודי בחשש "עזוב אותך" אמרה לו רינה "זו חופשה או עוד עבודה?"

 

את מרבית הטיול שלהם הם בילו בסופו של דבר בבית המלון. הם ראו תמונות נוף מדהימות באינטרנט של נחלים ציוריים וחופים מרהיבים, אבל לא הצליחו לתקשר לאף אחד מה הם רוצים. הם התייאשו לחלוטין לאחר שיחה ארוכה ומתסכלת עם פקיד בית המלון שלא הבין מה הם רוצים, ופשוט הלכו לבריכה בבוקר ולמסעדת המלון בצהריים. כשהם חזרו לארץ הם הרגישו שכל החופשה היתה בזבוז זמן וכסף.

 

החלטנו לשים פוקוס על לימוד אנגלית מדוברת למתחילים לטיולים בחו"ל לאחר ששמענו יותר מדי סיפורים של אנשים כמו רינה ודודי, שהפחד שלהם מאנגלית פגע ביכולת שלהם להנות מהחופשה שלהם.

לימוד ממוקד מטרה

לפני שאתם מחליטים לעשות ביטוח נסיעות לחו״ל בואו ללמוד אצלנו אנגלית. כשאנחנו מלמדים אנגלית לפנסיונרים לטיולים בחו"ל,  המטרה שלנו היא לא להפוך אתכם לבעלי יכולות מדהימות ויוצאות דופן באנגלית. המטרה שלנו היא שתדעו מספיק אנגלית כדי שתוכלו להסתדר בטיולים בחו"ל בלי עזרה של גוגל טרנסלייט או מורפיקס כמילון עברי – אנגלי. לצורך כך, אנחנו שמים דגש על מילות וביטויי מפתח אותם תצטרכו במהלך טיול במקומות זרים. אנחנו עובדים גם על הבנת הנקרא וקריאה ברמה המספיקה לשיחה בסיסית וקריאת חוות דעת באנגלית.

 

המטרה העיקרית שלנו היא להוריד לכם את הפחד ולעזור לכם להעז לנסות.

להנות בטיול לאחר לימוד אנגלית מדוברת למבוגרים לטיולים בחו"ל

אין דבר שמשמח אותנו יותר מלשמוע על חופשה מוצלחת של התלמידים שלנו. אנחנו רוצים, בעזרת בית ספר לימוד אנגלית מדוברת למבוגרים לטיולים בחו"ל, לשנות את החוויה של כמה שיותר ישראלים שלא מצליחים להנות מהטיול שלהם כמו שמגיע להם.

אז אם אתם אוהבים לטוס לחו"ל ומרגישים שהטיול יכול להרוויח מכך שיהיה לכם יותר ביטחון עצמי באנגלית, בואו לאקטיב אינגליש. אנחנו נלמד אתכם את כל מה שאתם צריכים לדעת, עם יחס אישי ושיטות לימוד מודרניות ומוכחות, כדי שתוכלו להנות בחופשה שלכם.

פוסטים נוספים
דילוג לתוכן