לימוד אנגלית מדוברת למבוגרים – לא מאוחר להתחיל ללמוד

לימוד אנגלית מדוברת למבוגרים – בואו ללמוד אנגלית

לימוד אנגלית מדוברת למבוגרים נהפך פופולרי יותר ויותר בזמנים האחרונים, מבוגרים רבים שאינם דוברי אנגלית ברמת שפת- אם נתקלים שוב ושוב בסיטואציות בהן הרמה הנמוכה שלהם באנגלית פוגעת בהם. ייתכן והם לא יצליחו במבחן באוניברסיטה כי הם לא הבינו את מאמר החובה שהם התבקשו לקרוא, או שהם לא יקבלו קידום בעבודה כי יש ספקים מחו"ל שצריך לתקשר איתם.

גם ביציאה לחופשות בחו"ל, חוסר ידיעת אנגלית יכולה להוות מכשול משמעותי. אנגלית היא השפה הבינלאומית ועוזרת לאנשים לתקשר ביניהם גם כשהם מגיעים מרקעים ותרבויות שונות לחלוטין.

אם האנגלית שלכם מגומגמת וחסרה, ההנאה והכיף שאתם מפיקים מהחופשה שלכם עלולות להיפגע פנו עוד היום לבית ספר לאנגלית.

למה אנגלית מפחידה אותנו כל כך?

מבוגרים רבים חוששים לחזור לבית ספר ללמוד אנגלית לפסיונרים. לאותם מבוגרים יש זכרונות רעים של חוסר הצלחה בבית הספר ובבגרות. זכרונות אלה כוללים תחושות קשות של חוסר הבנה ונחיתות מול תלמידים אחרים, השפלה בשל טיפול לא רגיש של המורה שלהם בהפרשי רמות בתוך כיתתה וציונים נמוכים במבחנים ובבגרות. כל זאת למרות שהבגרות וצורת הלימוד המסורתית בבית הספר לא בהכרח משקפת את המיומנויות החשובות להצלחה באנגלית בעולם האמיתי.

כדי להצליח בעולם האמיתי, צריך להצליח לנהל שיחה פשוטה באנגלית, להישמע מלא ביטחון עצמי ולהיות בעל שטף דיבור. ואכן, דיבור אנגלית שוטפת זו המטרה העיקרית של הלימוד אצלנו בבית הספר, יחד עם עבודה על יכולת התבטאות בכתב וקריאה.

 

לימוד אנגלית מדוברת למבוגרים בשיטה מנצחת

אנחנו מאמינים שיחס אישי ותרגול הן המפתח לחווית לימוד מוצלחת. לכן, אנחנו מלמדים בכיתות קטנות בלבד, שבהם מתאפשר לכל תלמיד להתבטא באנגלית בחופשיות. אנחנו דואגים שהכיתות האלו יהיו מחולקות לפי רמה כדי שתרגישו בנוח לדבר מול חבריכם לכיתה, גם אם יש לכם טעויות.

בנוסף, תכנית הלימוד אנגלית מדוברת למתחילים שלנו מאפשרת לכם לתרגל מביתכם בעזרת שימוש בתרגילים אונליין. התרגילים האלה כוללים משחקים מהנים, תרגילי קריאה ותרגול אוצר מילים. היכולת להמשיך לתרגל בבית היא קריטית לבניית יכולת טובה בקריאה, דיבור וכתיבה. כדי לממש את היכולות שלכם בצורה המלאה, אנחנו שמים דגש על משחקים כיפיים, אינטראקטיביים ומלמדים.

בקורס לימוד אנגלית מדוברת למבוגרים של אקטיב אינגליש אנחנו אוהבים להשוות לימוד אנגלית להליכה לחדר כושר. כדי לפתח את "שרירי האנגלית" שלנו כל מה שאנחנו צריכים לעשות הוא לאמן אותו כמה פעמים בשבוע. וכמו שאין אדם שנולד בלי שרירי זרוע, ככה אין אנשים שלא יכולים ללמוד אנגלית. כל מה שצריך הוא מספיק אמונה עצמית, רצון והתמדה – והתוצאות כבר יגיעו.

 

פוסטים נוספים
דילוג לתוכן