בית ספר לאנגלית – המקום הנכון ללימודי אנגלית

בית ספר לאנגלית – לילדים ולנוער

בית ספר לאנגלית –  ידיעת אנגלית דרושה לכל תלמידי בית הספר, החל מהשנה בה הם מתחילים ללמוד אנגלית. לימוד אנגלית הוא כמו מתמטיקה, אם לא הבנת את הבסיס ולא למדת אותו, לא תוכל להמשיך ולהתקדם. כך מוצאים את עצמם הרבה בני נוער, לא מסוגלים לגשת למשל לבחינת הבגרות אפילו לא של שלוש יחידות באנגלית. לא מצליחים להבין את השיטה, מפסידים חומר משנה לשנה עד שהם מחליטים יום אחד, שזה יותר מדי חשוב לדעת אנגלית וחבל על כל רגע ונרשמים לאיזה בית ספר לאנגלית. אחד המומלצים היום בארץ הוא בית ספר לאנגלית במערב ראשון המלמד ילדים ובני נוער. מלמד את ראשית השפה, מחזק את הלימוד לתלמידי בתי הספר היסודיים. מכין תלמידים לאנגלית במעבר לחטיבת הביניים וכן מעביר חוגי אנגלית מדוברת לבני נוער. 

 

רצוי להתחיל ללמוד אנגלית כבר בגיל הגן 

הדוגמה הכי טובה לכך שככל שמקדימים ללמד ילד שפה הוא קולט אותה יותר מהר, היא העברית הנהדרת שיש לעולים החדשים שהגיעו לארץ עם שפת אם אחרת. אפשר היה לראות תוך כמה ימים, איך הם כבר מפטפטים בעברית, מגלים עולם חדש של אותיות ומילים עד שהם למדו לחלוטין את השפה וחלקם אף בחרו להיות מורים לספרות או לעברית.

עובדה זו עובדת בכל שפה. ילדים צעירים מצליחים לקלוט שפה שנייה הרבה יותר מהר ממבוגרים בצורה הכי טבעית. זה לא מקשה עליהם, והם גם לומדים לחשוב נכון בשתי השפות.

כל ההורים שמבינים עד כמה זה חשוב שהילדים שלהם יצאו לחיים עם שפה אנגלית ברמה טובה, רושמים אותם לחוגי אנגלית במסגרת בית ספר לאנגלית במערב ראשון המלמד בשיטה ייחודית וחווייתית ילדים בגיל גן עד בני נוער. 

 

השאלה מי מלמד אתכם אנגלית?

אין ספק כי לימוד שפה בשיטה מסוימת, אמור להפוך את הלימוד ליותר כיפי וקליט. כל לימוד אשר מועבר בצורה חווייתית ומרתקת, גורם לתלמידים לאהוב את מה שהם לומדים וגם להבין מה הם לומדים. כאשר מדובר בשפה זרה, הצורך בחווייתיות והעשרת השיעורים הם כלל ראשון להצלחת החוג. יש ילדים וגם מבוגרים רבים הנרתעים מלימוד אנגלית למתחילים או כל שפה אחרת ואין להם את הביטחון ההתחלתי כדי להאמין שהם יוכלו אי פעם לדבר אנגלית. אבל כאשר הם נרשמים לחוג במסגרת בית ספר לאנגלית לפסיונרים מיוחד במינו במערב ראשון, מיד עם השיעור הראשון הם חשים את ההבדל בין לימוד בבית ספר לבין לימוד בחוג ע"י מורים דוברי אנגלית שפת אם שמשקיעים המון כדי שהם ידעו אנגלית. בסוף הם יודעים.

פוסטים נוספים
דילוג לתוכן