בית ספר לאנגלית בראשון לציון – לומדים אנגלית קרוב לבית

בית ספר לאנגלית בראשון לציון – דואגים לעתיד

בית ספר לאנגלית בראשון לציון – להרבה מאיתנו יש פחד עצום מפני השפה האנגלית. החשש הזה לא מגיע משום מקום – שנים של לימודי השפה בשיטות מיושנות בכיתות עם יותר מדי תלמידים גרמו לרבים מתלמידי ישראל לשנוא אנגלית. התלמידים האלו גדלים למבוגרים המנסים להימנע ככל יכולתם ממצבים בהם הם ייאלצו להשתמש בשפה.

הצרה הגדולה היא שבימינו מיומנויות דיבור, קריאה וכתיבה באנגלית הן מיומנויות קריטיות עבור הצלחה בשוק העבודה. מעסיקים רוצים לוודא שהעובדים שלהם יכולים להבין חומר גם אם הוא באנגלית, ושהם יוכלו לדבר באנגלית עם לקוחות וספקים.

העלייה הגדולה לישראל ממדינות דוברות אנגלית גרמה למיומנויות אנגלית להיות חשובות אף יותר, ובימינו אפילו קופאים וקוסמטיקאיות צריכים לדעת אנגלית בסיסית כדי לתקשר עם חלק גדול מהלקוחות שלהם.

לשפר את האנגלית שלכם

המפתח לשיפור האנגלית לפסיונרים טמון בתרגול קבוע של מיומנויות האנגלית שלכם. אנחנו יודעים ממחקרים שהדרך הכי טובה ללמד שפה היא לעבור למדינה שדוברת שפה אחרת מהשפה המוכרת להם. כלומר, אם אנחנו מוקפים בשפה כלשהי – בסוף היא תיקלט אצלנו. וזה יקרה בין אם נעבוד קשה ללמוד אותה או לא.

בבית ספר לאנגלית בראשון לציון של אקטיב אינגליש אנחנו מתייחסים ללימוד שפה כאל הליכה לחדר הכושר. לכולנו יש "שריר אנגלית" רדום וכדי לחזק אותו, צריך לאמן אותו כמה שיותר. עקרונות הלימוד שלנו מתבססים על ניסיון רב ועקרונות תיאורטיים בלימוד אנגלית. בשביל זה, אנחנו מספקים תרגילים אונליין, שיעורים פרונטליים ושיחות באנגלית עם מורה דובר אנגלית שיעזור לכם לתרגל את השפה.

האם אתם מחפשים בית ספר לאנגלית בראשון לציון?

אם אתם תושבי ראשון לציון, תוכלו לבוא לבית ספר לאנגלית בראשון לציון של אינגליש אקטיב כדי ללמוד אנגלית מדוברת למתחילים ולהתרשם משיטות הלימוד הייחודיות והמתקדמות שלנו.

השיטה שלנו מתבססת על כיתות קטנות, תרגול אונליין ושיחות תרגול עם מורה בהם התלמיד מקבל הזדמנות "לאמן את שרירי האנגלית" שלו ולהשתפר באנגלית.

המורים שלנו הם כולם דוברי אנגלית שפת אם ובעלי ניסיון רב בלימוד אנגלית. ההרשמה לאינגליש אקטיב – בית ספר לאנגלית בראשון לציון – נעשית בשיטה הדומה למנוי בחדר כושר. קניית מנוי מקנה לכם 4 כניסות בחודש לשיעורים של 45 דקות, וגישה לחומרים שאנחנו מפרסמים אונליין.

החומרים אונליין כוללים קישורים לתרגילים, קטעי קריאה ומשחקים באנגלית אותם ניתן לשחק מהבית. לימוד באמצעות משחק הוכח כמשפר את היכולת לזכור מילים ולהפנים את חומר הלימוד בצורה עמוקה יותר.

פוסטים נוספים
דילוג לתוכן