אנגלית לילדים מתחילים – רוכשים שפה מגיל צעיר

אנגלית לילדים מתחילים

אנגלית לילדים מתחילים – אנגלית היא שפה בינלאומית המדוברת בכל העולם. עולם העסקים הבינלאומי מדבר אנגלית ולא חשוב לאן יפנו חיי ילדיכם ובאיזו דרך יבחרו- תמיד הם יפגשו את הצורך בידיעת אנגלית. יש כמה סיבות טובות לכך שרצוי שהם ילמדו אנגלית כבר בגיל צעיר. יש הטוענים כי דווקא בגיל צעיר קל להם יותר לקלוט את השפה. יחד עם זאת- כל גיל אידיאלי כאשר מדובר באנגלית שכן קשה מאוד להסתדר בעולם ההשכלה האקדמאית ובעבודה, אם לא יודעים אנגלית. זוהי לעתים דרישה מאוד בסיסית ומינימלית.

יש המתרגמים אנגלית במורפיקס אך באוניברסיטה דורשים מסטודנטים לא אחת לקרוא חומרים באנגלית, להגיש עבודות בשפה זו. בעבודות שונות, נדרשת אנגלית ברמה מסוימת ולכן ידיעת אנגלית זהו נכס חשוב שחשוב להנחיל אותו לילדיכם.

כבר בגיל צעיר רשמו את ילדיכם לחוג אנגלית לילדים. 

עולם התעסוקה מחפש דוברי שנה שניה והיא תמיד- אנגלית

לא רק בלימודים אקדמאיים נדרשת לימודי אנגלית, כי אם גם בעולם התעסוקה הדורש מבוגרי תארים, קורסים או לימודים אחרים לדעת אנגלית. לעתים היא נדרשת במסגרת העבודה היום יומית מול קהל (למשל פקידי קבלה בבתי מלון) ולעתים היא נדרשת לעבודה מול לקוחות. אין עורך דין שלא יודע אנגלית, רופא שלא יודע אנגלית או ארכיטקט שלא שולט בשפה, כיוון ששליטה באנגלית מעניקה לו את היכולת להרחיב את שירותיו גם לדוברי אנגלית

ואם לא די בזה, הרי יש הרבה ספרות יפה באנגלית וסרטים ללא תרגום, ותרבות אמריקאית או בריטית שכדאי גם עליה ללמוד ובדרך כלל זה באנגלית.

הילדים שלכם יכולים לשלב לימודי אנגלית לילדים מתחילים, וגם להתחיל להקשיב לסדרות או לסרטי הילדים שהם רואים בטלוויזיה ולשמוח שהם מבינים מה נאמר. 

ידיעת אנגלית מדוברת זה דבר מאוד בסיסי היום, והיא פותחת בפני דוברי אנגלית הרבה מאוד דלתות בחיים. 

 

המלצה על חוג אנגלית לילדים מתחילים

במערב ראשון לציון יש חוג אנגלית לילדים מתחילים ובנוסף חוג אנגלית לפנסיונרים. זהו חוג מומלץ ששם דגש על שיטות לימוד. הלימוד נעשה בקבוצות קטנות עד שמונה ילדים בגילאים 4-15. לוח הזמנים של השיעורים גמיש ומתאים לצרכיהם של המשתתפים. החוג נעשה בשילוב פתרון תרגילים באתר האינטרנט של החוג וגם מחיר החוג סביר מאוד ומתאים לכל כיס.

הלימוד הנו מאתגר וכיפי ותורם לכך שהילדים כבר אחרי שיעור אחד מתחילים לפטפט בהתלהבות באנגלית ונהנים מכל מילה… |

פוסטים נוספים
דילוג לתוכן