אנגלית לילדים ברמת מתחילים

אנגלית לילדים ברמת מתחילים

אנגלית לילדים – מחקרים רבים מוכיחים כי פעוטות וילדים בגיל הרך, מפיקים מהשפה האנגלית יתרונות רבים. פרט לעובדה כי לימוד אנגלית למתחילים הוא גורם מרכזי וחשוב לציונים גבוהים בשאר המקצועות, הוא גם משפר באופן ניכר יכולות תקשורתיות וקוגנטיביות גם יחד. לכל חוג ומסגרת יש כמובן את היתרונות שלו, אך רישום של ילדכם לחוג לימוד אנגלית למתחילים תהווה עבורו מקפצה אדירה להמשך הדרך.

מה לומדים בחוג אנגלית לילדים בראשון לציון?

במסגרת חוג אנגלית לילדים בראשון לציון לומדים מגון של שיעורים מעניינים המבוססים על קבוצות אוצר מילים, המותאמות לגילאים של אותם הילדים בקבוצה. במהלך השיעורים משלבים צלילים, אותיות והגיות שהם חלק קריטי בלימוד השפה. בנוסף בחוג אנגלית בראשון לציון, הילדים נחשפים ללימוד איות בצורה חוויתית דרך פונטיקה, תמונות, השמעת מילים מוקראות בשילוב ציורים, משחקי זיכרון, משחקי צבעים ועוד. במסגרת חוג אנגלית לילדים בראשון לציון, ילדכם ירכשו מיומנויות לימודיות באמצעות אנגלית בסיסית מעולה, שתאפשר להם לצבור ביטחון בשפה בשלב מאוחר יותר בו מתחילים ללמוד אנגלית בבית הספר.

יתרונות לימוד אנגלית למתחילים

  • לימוד שפה נוספת מסייע לשפר את פעילות המוח, משפר את יכולות הריכוז, מסייע בקבלת החלטות מהירה ובמציאת פיתרונות לבעיות.
  • לימוד אנגלית למתחילים, מסייע לילדים להתמקד ולהימנע מגירויים חיצוניים, מהסחות דעת ולהתרכז בדברים מהותיים.
  • לימוד אנגלית למתחילים מאפשר לשלב הנאה עם למידה דרך משחקי מילים, צבעים, צפייה בסדרות ועוזר להבין את הבסיס של השפה.
  • לימוד אנגלית למתחילים מפתח יכולות חשיבה, משפר את הזיכרון וניתן להתאמה לפי קבוצות גיל.
  • משפר מיומנויות שיחה, כתיבה ושמיעה.

לסיכום, לימוד השפה האנגלית הוא תנאי קריטי להצלחה עתידית בתחומים רבים כגון עסקים, הייטק, תיירות, מלונאות, אינטרנט, רפואה, חינוך ואפילו מאפשר לנו להסתדר במקומות שונים ברחבי העולם. העובדה כי מוחם של ילדים בנוי לקלוט כמויות רבות של מידע ואף יכול לקלוט שפות בצורה יעילה הוכחה במחקרים רבים. כמו כן, אימוץ השפה האנגלית בגילאים מוקדמים תורמת בתחומים רבים נוספים ולכן מומלץ לשלב את ילדכם בקבוצת אנגלית מוקדם ככל האפשר.

ללמוד אנגלית זה רק עם Active English.

פוסטים נוספים
דילוג לתוכן