אנגלית מדוברת למבוגרים

רוצים ללמוד אנגלית מדוברת למבוגרים? כל מה שאתם צריכים לדעת

אנגלית מדוברת למבוגרים – אם אתם מבוגרים ומעוניינים לשפר את האנגלית המדוברת שלכם – הגעתם למקום הנכון.

לימודי אנגלית אונליין Active English מציע קורסי אנגלית מהנים וחווייתיים שמטרתם היא שיפור הדיבור באנגלית. לא משנה עם מדובר על אנגלית לילדים מתחילים או אנגלית מדובר למבוגרים, אצלנו בסופם תצאו עם מיומנויות שפה וביטחון עצמי גבוה. איך זה עובד? ולמה דווקא עכשיו?

אנגלית מדוברת למבוגרים – זה הזמן!

במשך שנים ארוכות היינו במרדף. מרדף אחרי עבודה מספקת, מרדף כלכלי, מרדף אחר תא משפחתי חמים, והיום, הגיע הזמן לטפל בעצמנו.
המרדף הארוך מתמתן, ומפנה את מקומו לחיים עשירים המלאים בשעות פנאי. לא בכדי מבוגרים רבים בוחרים לטוס לטיולים ארוכים בחו"ל,
למגוון יעדים, רחוקים וקרובים. זהו הזמן ליהנות ממה שיש לעולם להציע, ללמוד דברים חדשים ולטפל גם במיומנויות שהזנחנו.

 

כדי להצליח להשתלב בעולם גם בגיל מבוגר, יש להשלים עם העובדה שאנגלית הוא חלק בלתי נפרד ממנו. מטרתו העיקרית של קורס אנגלית
מדוברת למבוגרים הוא להאהיב את השפה האנגלית ולגרום לה להיות חלק אינטגרלי מארסנל המילים שלנו. כיצד עושים זאת?

אנגלית מדוברת למבוגרים מתחילים

קורס אנגלית מדוברת למתחילים מיועד לכל מי שרוצה לשפר את מיומנויות השפה שלו, להעשיר את אוצר המילים, להבין את הדקדוק האנגלי על בוריו
ולהשתלב בעולם החדש. לא משנה אם מדובר על לימוד אנגלית לילדים או לימוד אנגלית למבוגרים, אין גיל ללמוד משהו חדש!

 

 

גם אם עד עתה לא הזדקקתם לאנגלית כדי לתפקד ולהצליח בעולם – אף פעם לא מאוחר ללמוד. אם אתם חיים בתחושת החמצה ומרגישים פספוס
בשל העובדה שלא הצלחתם לקלוט את השפה בגילאים צעירים יותר, אין על מה להצטער, בבית הספר שלנו, המחולק לרמות ומיועד לכל הגילאים,
תוכלו להדביק את הפער בקלות. אנגלית מדוברת למתחילים הופכת את הקושי לאתגר, ועושה זאת בהצלחה מרובה.

 

שימוש בכיתות לימוד קטנות ואינטימיות, בהן נתרגל יחד את השפה, תוך שימוש בטקסטים אקטואליים ומעניינים
(אחרי הכל – אם זה לא מעניין, בשביל מה לעשות את זה?), הופכים את הלימוד לחוויה ואת קורס אנגלית מדוברת למתחילים לחממה ביתית ומפרה.

מפסיבי לאקטיבי

הדבר החשוב ביותר בגיל המבוגר הוא הקריאה והדיבור. בקורס אנגלית מדוברת למבוגרים אנו משפרים את מיומנויות השפה על ידי כך שאנו הופכים
את אוצר המילים הפסיבי לאקטיבי. גם אם השפה נמצאת בתוך ראשכם אך הקושי שלכם הוא בשליפתה, דיבור אינטנסיבי (גם שלכם וגם של המורה)
של אנגלית סביבכם, יוביל בהכרח לכדי שיפור הדיבור באנגלית, ללא כל עוררין. כל זאת ניתן ללמוד אצלנו בקורס אנגלית מדוברת למבוגרים.

 

 

מיומנויות הקריאה שלכם גם הן ישתפרו פלאים כשתתחילו לתרגל קריאת טקסטים והבנה שלהם. הכל כמובן תלוי במוטיבציה שלכם, אנו מצידנו
מעמידים לרשותכם את מיטב המורים, שניחנו ביכולת הוראה יוצאת מן הכלל ובסבלנות יוצאת דופן.

 

אנגלית מדוברת למבוגרים

רוצים ללמוד אנגלית מדוברת למבוגרים? כל מה שאתם צריכים לדעת

אנגלית מדוברת למבוגרים – אם אתם מבוגרים ומעוניינים לשפר את האנגלית המדוברת שלכם – הגעתם למקום הנכון!

לימודי אנגלית אונליין Active English מציע קורסי אנגלית מהנים וחווייתיים שמטרתם היא שיפור הדיבור באנגלית. לא משנה אם מדובר על אנגלית לילדים מתחילים או אנגלית מדוברת למבוגרים, אצלנו תצאו עם מיומנויות שפה וביטחון עצמי גבוה. 

 

איך זה עובד? ולמה דווקא עכשיו?

אנגלית מדוברת למבוגרים – זה הזמן!

במשך שנים ארוכות היינו במרדף. מרדף אחרי עבודה מספקת, מרדף כלכלי, מרדף אחר תא משפחתי חמים, והיום, הגיע הזמן לטפל בעצמנו.

המרדף הארוך מתמתן, ומפנה את מקומו לחיים עשירים המלאים בשעות פנאי. לא בכדי מבוגרים רבים בוחרים לטוס לטיולים ארוכים בחו"ל,

למגוון יעדים, רחוקים וקרובים. זהו הזמן ליהנות ממה שיש לעולם להציע, ללמוד דברים חדשים ולטפל גם במיומנויות שהזנחנו.

 

כדי להצליח להשתלב בעולם גם בגיל מבוגר, יש להשלים עם העובדה שאנגלית הוא חלק בלתי נפרד ממנו. מטרתו העיקרית של קורס אנגלית מדוברת למבוגרים הוא לגרום לכם לחבב את השפה האנגלית ולעזור לה להיות חלק אינטגרלי מהיכולות והכישורים שלנו. כיצד עושים זאת?

אנגלית מדוברת למבוגרים מתחילים

קורס אנגלית מדוברת למתחילים מיועד לכל מי שרוצה לשפר את מיומנויות השפה שלו, להעשיר את אוצר המילים, להבין את הדקדוק האנגלי על בוריו להשתלב בעולם החדש. לא משנה אם מדובר על לימוד אנגלית לילדים או לימוד אנגלית למבוגרים, אין כזה דבר להיות מבוגר מדי בשביל לימוד אנגלית!

 

 

גם אם עד עתה לא הזדקקתם לאנגלית כדי לתפקד ולהצליח בעולם – אף פעם לא מאוחר ללמוד. אם אתם חיים בתחושת החמצה ומרגישים פספוס בשל העובדה שלא הצלחתם לקלוט את השפה בגילאים צעירים יותר, אין על מה להצטער, בבית הספר שלנו, המחולק לרמות ומיועד לכל הגילאים, תוכלו להדביק את הפער בקלות. אנגלית מדוברת למתחילים הופכת את הקושי לאתגר, ועושה זאת בהצלחה מרובה.

 

שימוש בכיתות לימוד קטנות ואינטימיות, בהן נתרגל יחד את השפה, תוך שימוש בטקסטים אקטואליים ומעניינים

(אחרי הכל – אם זה לא מעניין, בשביל מה לעשות את זה?), הופכים את הלימוד לחוויה ואת קורס אנגלית מדוברת למתחילים לחממה ביתית ומפרה.

מפסיבי לאקטיבי

הדבר החשוב ביותר בגיל המבוגר הוא הקריאה והדיבור. בקורס אנגלית מדוברת למבוגרים אנו משפרים את מיומנויות השפה על ידי כך שאנו הופכים את אוצר המילים הפסיבי לאקטיבי. גם אם השפה נמצאת בתוך ראשכם אך הקושי שלכם הוא בשליפתה, דיבור אינטנסיבי (גם שלכם וגם של המורה) של אנגלית סביבכם, יוביל בהכרח לכדי שיפור הדיבור באנגלית, ללא כל עוררין. כל זאת ניתן ללמוד אצלנו בקורס אנגלית מדוברת למבוגרים.

 

מיומנויות הקריאה שלכם גם הן ישתפרו פלאים כשתתחילו לתרגל קריאת טקסטים והבנה שלהם. הכל כמובן תלוי במוטיבציה שלכם, אנו מצידנו מעמידים לרשותכם את מיטב המורים, שניחנו ביכולת הוראה יוצאת מן הכלל ובסבלנות יוצאת דופן.

 

 7 הטיפים ללימוד אנגלית מדוברת למבוגרים של אקטיב אינגליש

אל תפחדו לעשות טעויות

המטרה שלכם היא שיצליחו להבין אתכם, ולא לדבר אנגלית מושלמת! גם אם הדקדוק ואוצר המילים שלכם לא מושלם, אף אחד לא ישפוט אתכם. בואו אלינו כדי ללמוד לתקשר באנגלית בכל מקום בעולם ולהנות משפע המידע החופשי באינטרנט. תזכרו- טעויות זה לא סוף העולם, אבל עם אנגלית תוכלו להסתדר בכל מקום (כן, אפילו בסוף העולם). 

 

לתרגל, לתרגל, לתרגל

תרגול הופך את הידע התיאורטי שלכם לידע מעשי. חפשו כל הזמן הזדמנויות לתרגל את האנגלית המדוברת שלכם. דבר, כתבו, קראו והקשיבו למדיה באנגלית כדי לשפר את המיומנויות שלכם בצורה אקספוננציאלית.

הקשיבו

חשבתם פעם איך תינוקות לומדים שפה? בשנה- שנתיים הראשונות שלהם הם בעיקר מקשיבים לאנשים מדברים אליהם ובסביבתם וכך לאט לאט מצליחים ליצור לעצמם מאפס אוצר מילים עצום, הבנה דקדוקית בסיסית ויכולת לנסח משפטים עם טעויות חמודות להפליא. 

בדיוק כמו תינוקות, ככל שתשמעו יותר אנגלית כך יהיה לכם קל יותר לדבר אנגלית טובה יותר. בין אם תצפו בסרטים באורך מלא, סרטוני יוטיוב, או ספרים מוקלטים באנגלית – עם ההקשבה תבוא גם יכולת הדיבור. אנחנו מבטיחים.

תחגגו הצלחה

לימוד אנגלית מדוברת למבוגרים יכולה להרגיש כמו עבודה סיזיפית וקשה בלי סוף ברור. אולם אם תפרגנו לעצמכם עם כל הצלחה, תגלו שהעבודה הסיזיפית נהיית קלה יותר ויותר עם הזמן. כל פעם שאתם מדברים עם מישהו באנגלית זה הישג. היו גאים בהתקדמות שלכם.

 

נסו לחשוב באנגלית

מרבית הישראלים חושבים בעברית ומתרגמים לאנגלית בתוך הראש במטרה לדבר אנגלית. הצעד הנוסף הזה מקשה על הדיבור ומאט אותו. 

במקום לעבוד ככה, נסו לחשוב את המילים באנגלית. נסו לראות כלב ולחשוב "dog". נסו לתאר לעצמכם את הסיטואציה בה אתם נמצאים באנגלית מבלי לתרגם את העברית לאנגלית. זה מסובך אך עם הזמן תגלו שהשיטה הזו מקלה על הדיבור שלכם.

דברו עם עצמכם

לא לכולם יש עם מי לתרגל אנגלית מדוברת – אך גם לדבר לעצמכם עוזר! זה אולי ייראה מעט מצחיק אך אם תדברו עם עצמכם באנגלית מול המראה כמה דקות בכל יום, תלמדו מתי ואיך להשתמש בביטויים שונים וכיצד לשלוף את המילה הנכונה באנגלית.

משחקי לשון

משחקי לשון עוזרים לשפר את הדיקציה שלכם ומלמדים אתכם כיצד לדבר במהירות. התאמנו באמירות מסובכות סטייל "שרה שרה שיר שמח", רק באנגלית. לחצו כאן לדוגמאות.

אנו מחכים לכם, באווירה אינטימית, מקצועית וביתית. מחכים ללמוד מכם ומחכים להקנות לכם ידע – ידע שתוכלו להשתמש בו כבר בטיול הבא לחו"ל.

למה אתם מחכים? בואו ללמוד אנגלית מדוברת למבוגרים ב Active English.


 

לפרטים נוספים אודות קייטנות אנגלית בראשון לציון של active English מוזמנים ליצור קשר ונשמח לספק לכם את כל המידע הרלוונטי.
ללמוד אנגלית זה רק עם Active English.

 

פוסטים נוספים
דילוג לתוכן